BNP Paribas

Europejski Kongres Finansowy

Powrót do Realizacji
BNP Paribas, Europejski Kongres Finansowy (3)

Zadanie

Stwórzcie przestrzeń, która zaskoczy tych, którzy co roku odwiedzają kongres. Strefa powinna zachęcać do jej odwiedzenia i musi być spójna z komunikacją Banku.

Chcemy pokazać, że Bank jest otwartym, przyjaznym, godnym zaufania partnerem biznesowym, który dba o otoczenie.

Potrzebujemy także profesjonalnej obsługi w trakcie całego kongresu.

BNP Paribas, Europejski Kongres Finansowy (2)

Koncepcja

Czego najbardziej pragną uczestnicy kongresu w upalne dni, po wielu godzinach rozmów, które wymagają skupienia i koncentracji?

Orzeźwienia.

 

Jak zaskoczyliśmy gości?

Kolorami owoców i lemoniadą, która była ewenementem na wydarzeniu, na którym dominowała kawa i stonowane kolory.

 

Przygotowaliśmy strefę, która zaprasza gości: „Chodź, usiądź wygodnie, napij się pysznej, orzeźwiającej, chłodnej lemoniady."

W przyjaznej atmosferze, w kojącym klimacie, uczestnicy mogli wziąć głęboki oddech i orzeźwieni wrócić do dalszych dyskusji w trakcie kongresu.

Lekkość bieli, akcenty naturalnej zieleni, cytrusy oraz uśmiechnięta obsługa to akcenty, które korelują z dobrze wyeksponowaną,

w subtelny sposób, marką Banku i wzmacniają jej przekaz.

BNP-Paribas,-Europejski-Kongres-Finansowy-(8)

Efekt

Strefa Banku była jedną z najczęściej odwiedzanych, wzbudziła zainteresowanie nie tylko uczestników kongresu, którzy chętnie z niej korzystali, ale także mediów, które na jej tle przeprowadzały wywiady.

 

Bank BNP Paribas był jednym z najbardziej widocznych partnerów w trakcie kongresu, dzięki przemyślanej, klarownej i wysublimowanej identyfikacji w jego trakcie.

 

W trakcie kongresu, uczestnicy bezpośednio przekazali obsłudze mnóstwo pozytywnych opinii o strefie.

ul. Jana Heweliusza 11 lok. 819

80-890 Gdańsk

Skontaktuj się z nami!

+48 537 906 361

Napisz do nas!

michal.wegrzyn@nordevents.pl