

Stwórzcie przestrzeń, która zaskoczy tych, którzy co roku odwiedzają kongres. Strefa powinna zachęcać do jej odwiedzenia i musi być spójna z komunikacją Banku.
Chcemy pokazać, że Bank jest otwartym, przyjaznym, godnym zaufania partnerem biznesowym, który dba o otoczenie.
Potrzebujemy także profesjonalnej obsługi w trakcie całego kongresu.

Czego najbardziej pragną uczestnicy kongresu w upalne dni, po wielu godzinach rozmów, które wymagają skupienia i koncentracji?
Orzeźwienia.
Jak zaskoczyliśmy gości?
Kolorami owoców i lemoniadą, która była ewenementem na wydarzeniu, na którym dominowała kawa i stonowane kolory.
Przygotowaliśmy strefę, która zaprasza gości: „Chodź, usiądź wygodnie, napij się pysznej, orzeźwiającej, chłodnej lemoniady."
W przyjaznej atmosferze, w kojącym klimacie, uczestnicy mogli wziąć głęboki oddech i orzeźwieni wrócić do dalszych dyskusji w trakcie kongresu.
Lekkość bieli, akcenty naturalnej zieleni, cytrusy oraz uśmiechnięta obsługa to akcenty, które korelują z dobrze wyeksponowaną,
w subtelny sposób, marką Banku i wzmacniają jej przekaz.

Strefa Banku była jedną z najczęściej odwiedzanych, wzbudziła zainteresowanie nie tylko uczestników kongresu, którzy chętnie z niej korzystali, ale także mediów, które na jej tle przeprowadzały wywiady.
Bank BNP Paribas był jednym z najbardziej widocznych partnerów w trakcie kongresu, dzięki przemyślanej, klarownej i wysublimowanej identyfikacji w jego trakcie.
W trakcie kongresu, uczestnicy bezpośednio przekazali obsłudze mnóstwo pozytywnych opinii o strefie.












